Snart är det jag som är kung ;)




yes, ikväll är det jag som är bossen på jobbet. haha. det ska bli kul.
Alla ordinarie är i Degerfors på valsverket så igår sa kassaledaren till mig att det blir jag som är kassaledare ikväll och som får se till att allt sköts som det ska och att allt är färdigt och så tills stängning. Hon gav mig det eftersom hon vet att jag klarar det. Yes =) Jag känner att jag ligger bra till på Maxi ;)


Idag fick jag ett frågetecken uträtat, jag lider av en depression, det är d ä r f ö r!
Som jag undrat och gråtit över vad det berott på. Nu ska jag bara försöka få mig glad igen.
Ska börja måla och rita och sy igen, det brukar göra mig glad.

Men nu är det dags att göra mig iordning för jobbet.

Ciao

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback