Ångest



Jag har fortfarande kvar min söndagsångest. Lördagen blev verkligen inte som jag tänkt. Vi skulle på statt och se Lisa Miskovsky. Marcus kilade till Stena och gänget istället för att följa med mig och Jenny till nån fest i Karlskoga. (Lina som var orsaken till att vi gick ut var tyvärr inte med). Det slutade med att jag blev alldeles för full minsann. 140:- betalade vi i inträde och därinne kommer jag inte ihåg mycket. Marcus kom och sen så knallade vi runt en sväng och jag höll på att däcka hur många gånger som helst. Så i min dumhet hade jag för mig att den en gång i tiden gick en buss 00.15. då var klockan nog bara 23.30 och vi knallade ut till buss stationen. Väl där insåg vi att bussen hade gått 23.30. Försökte få tag på taxi och vi stannade till på Viking och käkade innan. 229:- på taxin hem. Marcus betalade men jag har fört över de pengarna till honom. Vill verkligen inte att han ska betala för mitt stora misstag.
Så vi la oss tidigt och stackars Marcus missade Lisa som han så gärna ville se.
Jag har kollat om hon spelar nån annan stans i närheten så jag kunde beställa biljetter åt honom, men tyvärr så gör hon inte det. Tror jag ska köpa skivan i alla fall, som ett litet plåster på såren.
Men han är i alla fall världens bästa som tog hand om mig.
För övrigt så mådde jag aldrig dåligt eller så, jag var bara otroligt trött och kunde knappt stå på benen. Som Marcus sa så var jag som en trasdocka. : /
Kan fortfarande komma på saker som hände och sas under kvällen. och personer som jag träffat på. Det värsta måste i alla fall vara att jag träffade en från jobbet! haha.


Nu har Marcus lyckats byta bort sitt arbetspass den andra december. Nu är det upp till mig att försöka byta bort mitt. För då ska vi boka hotell i Göteborg och bara ha den underbaraste tiden med varann ett tag. Det behöver vi. Vi firar våran fyra års dag lite senare där nere, den är egentligen 28e Nov. Det blir inte samma sak att fira den här hemma.
Jag längtar, jag har velat åka till Göteborg hela året! 


Jag har fått avslag från a-kassan. Jag får alltså inga pengar från dom! Jag är inte så glad på det, inte Marcus heller. Så vi har en månad på oss att överklaga och det tänker vi göra. suck.



Ibland hatar jag verkligen mitt liv, för det är allt annat än enkelt, och det har det alltid varit!


Nu ska jag knalla ut och hämta posten och sno åt mig grannens tidning tror jag.

/A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback