inte så snabb



Nej jag är verkligen inte så snabb, knåpade aldrig ihop nåt cv och grejs igår, så jag gick upp i tid idag så att jag kunde skjutsa Marcus till stationen och nu ska jag försöka knåpa ihop det tänkte jag.
Sen vankas det badminton, äntligen! Med persson också, det ska bli väldans trevligt faktiskt! Sen så ska vi se om vi kan ta en liten solning på det också, man börjar känna sig som en blekfis nu.


Ledig idag äntligen, senast jag var ledig var förra onsdagen! Och sen så är jag ledig på söndag idag.
Känns verkligen som att jag bor på det där jobbet alltså. Jag är där varje dag, ändå så gör det ingen större skillnad på lönen sen. Suck för skit-korta-pass!


Nu ska jag duscha, sen blir det cv! och så skriva överklagan till akassan! (tack Marcus för hjälpen, du är så bra)


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback