näe ingen rubrik.



Det känns nog bättre idag. Sov till elva. ouuups, trodde bara klockan var åtta eller nio så jag tänkte somna om då men insåg att det var bäst att kliva upp och äta frukost. Börjar jobba halv tre sen.
Sen efter jobbet när jag slutar sju, blir det kvällsmat hos Marcus Farmor och Farfar. Ska bli gott. De har varit i Portugal en månad (om inte mer till och med) så det ska bli mysigt att träffa dom faktiskt.


Jag tog mig iväg till dansen och hem igår. Det var mysigt att få gosa lite med katten, och så var ju Damiel och dom där också. Emma ville bara sitta hos meeej ;)


Nu ska jag sätta in en annons, se om nån sett min älskade Alfonz. Alla har tappat hoppet om att han kommer hem igen. Men jag vill åtminstone veta om han lever eller inte.
Naaw, saknar honom min lilla tjockiskatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback