Does it really matter?



Det är verkligen inte kul att vara vuxen!
Det bara strular med a-kassan, arbetsförmedlingen och allting. suck.
Men jag har i alla fall ett jobb, idag börjar min första dag på schemat! Wonderful.
Jobbar nästan bara kvällar och eftermiddagar, rätt träligt, men samtidigt så är det rätt gôtt eftersom jag är morgontrött och att det är lite O.b. på kvällar.
Jobbigt bara att Marcus är i skolan på dagarna och hemma på kvällarna. men vi överlever väl.


Fotbollen var rolig. Det var helt underbart att Lena följde med så att jag hade nån att prata lite skit med.


Jag hörde en sak som gjorde mig varm i kroppen och riktigt, rikigt glad.
Men nu vet jag inte om jag verkligen hörde rätt, jag vet att det inte var meningen att jag skulle höra det visserligen. Men jag är förvirrad. Det som sades stämmer inte överrens med vad som känns och vad som sägs i andra sammanhang. Jag vet inte vart vi står just nu faktiskt.
Det är väl ingen idé att jag grubblar på det antar jag, för då blir jag nog bara mer förvirrad.
Jag får bara hoppas att det var sant, och om det är det så vet jag att det är meningen att vara en överraskning.

Jag gillar inte riktigt att hösten och snart vintern är här. Det är kallt!

Nu ska jag faktiskt göra någon nytta och städa lite.

ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback