Städdag



Igår sov jag halva dagen och den andra halvan saknade jag min älskade som jag nuförtiden aldrig ser röken av här hemma! Men jag sov i alla fall jätte gott inatt och vaknade tio rätt piggelin.
Så nu har jag fått i mig lite frukost, och nu är det dags att sätta igång och städa, för det ser verkligen förj'lvigt ut här hemma!


Gaah jag vill ha min Lars Winnerbäck skiva som ligger i bilen! Men bilen har Marcus föräldrar. Usch!
Skulle ha haft dans idag, men den blev inställd p.g.a. en olycka. För mig var det tur, för jag hade ingen lust att vara i Degerfors halv nio idag när jag inte är helt kry. Dessutom jobbar jag 15-22.15 idag. I n t e så lajbans...


Ska leta på lite bra musik här på datorn och se vad jag kan skrapa ihop för någon spellista som duger att städa till =)


Jag Älskar dig mer än livet självt, har du någonsin förstått det? Har jag själv förstått det?
Du är min man!


/A






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback