Take me out



Lördagen blev lyckad förutom att vi var på en förfest där det vistades en liten kissemiss, anna blev dålig, och jag är fortfarande det. Inget så roligt att vara allergisk mot världens mest underbarasta varelser. suck. Allergin har gjort så att jag nu känner mig jätte hängig och förkyld.
Jimmy som lova förfest hörde inte av sig på hela kvällen och jag fick aldrig tag på honom. Men när vi skulle köpa fyllemat efter statt så satt det där en lite Jimmy på pizzan. Det visade sig att han tappat bort mobilen dagen innan. så det var inte så lätt för varken han eller mig att nå varann. Det var synd, hade gärna festat lite med min älskade vän. Nu har vi i alla fall bestämt att vi m å s t e fika snart! Senast vi tog en fika och sågs sist var i JANUARI! Otroligt längesedan. Men jag har ju sett han när han handlat av mig på Maxi ibland. haha.


På statt träffade jag på en massa, massa folk som jag saknat. men det käraste återseendet var nog Jenny, det var inte igår man såg henne direkt. Det blev en väldigt glad överraskning. Jag hade ägnat ett par tankar på att jag skulle smsa och kolla om hon inte hade nåt för sig. men jag trodde att det var hennes jobbhelg så jag gjorde aldrig det.


Jag och Lena fick en följeslagare hem, Christoffer(Stena) som missat bussen p.g.a. den otroligt långa kön ut från statt! stackarn. Men det ordnade sig ju fint ändå.

Den här veckan blir det fullt upp. jobbar alla dagar utom torsdag.
Då har Marcus tenta och så är det sagt att vi ska ut. Jag har ingen lust med det. Kanske följer med nykter så att Marcus kan komma hem på natten för jag vill absolut inte sova själv en natt till!

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på tv och vika lite tvätt.

/A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback