vinterdvala



Det känns som att jag inte fungerar som jag ska  på hösten/vintern.
Jag är konstant trött och hängig, idag sov jag till halv tolv. Wiie, halva dan borta och så ska jag jobba ikväll också!
Jag orkar ingenting och mitt huvud vill inte hänga med. usch. Jag måste få lite sol och vitaminer tror jag.


På Lördag vankas det utgång. Egentligen har jag tappat suget på det, skulle behöva vara hemma och ladda batterierna istället men det ska samtidigt bli roligt att gå ut med Vicki och ännu roligare att Lena ska med =)=)


Nu måste jag försöka få lite ordning i denna röra och kaos som är hemma hos oss.
Sen laga mat, sen jobba. och så däremellan hinna duscha och greja.

/A



Kommentarer
thowe säger:

hoppas du får en rolig kväll imorgon, det blir säkert kul nät du väl är ute :)

2006-10-27 | 15:21:39
Bloggadress: http://toe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback