fem år sedan


Jag vet inte varför, men jag startade mig själv en helt ny blogg, och jag ska försöka att uppdatera den oftare än jag tidigare gjort.


Idag är det fem år sedan min älskade mormor lämnade detta liv för ett annat. Jag saknar henne så att det gör ont. kan fortfarande inte riktigt förstå varför hon bara lämnade oss sådär.
Usch, det ryser i hela kroppen på mig just nu. Ibland får jag för mig att jag känner en svag doft av min mormor. och om det nu är möjligt att de som lämnat oss kan komma tillbaka och tittat till oss så är jag helt säker på att min mormor tittar till mig ofta.
 

Idag är ingen bra dag.
Igår var ingen bra dag.
Den senaste veckan har inte varit bra.


Jag vet inte vad jag känner just nu.
Jag är förvirrad och ledsen.

Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv.


Jag önskar att jag bara kunde få känna mig lycklig för ett tag. Det var så längesedan nu...
Jag skulle vilja ha en vän som jag kunde ta en promenad med som kunde prata med mig om allt som är jobbigt. Det finns inte en enda vän som ställer upp för mig. ingen har tid eller så finns inte viljan.

Jag vet inte om jag vill bo kvar här i Kristinehamn.
Det var kärlek som gjorde att jag flyttade hit, och kärleken finns kvar, men den känns inte.
Jag vill inte längre leva hans liv. Jag vill ha ett eget!
Jag vill ha mina egna drömmar och mina egna mål i livet.
Jag vill ha tillbaka mina vänner!
Jag vill ha sådär roligt som jag alltid hade förut.

Jag vill inte gråta ensam mer. jag vill ha en vän att gråta hos, eller som kan få mig på bättre tankar.

Jag är 20 år och det känns som att livet är slut. Jag vet ingenting mer än att jag inte är nöjd med min tillvaro. Det måste ske någonting drastiskt snart, annars orkar jag inte ur sängen.


Just nu längtar jag tills marcus kommer hem från sin match. då ska vi äta god mat och kanske får jag gråta ut lite hos honom. det är trotsallt ett jobbigt datum idag. Jag kommer aldrig kunna tycka att den 25e september är rolig. Stackars lilla morfar, stackars han. men han är en stark man.

Saknar dig mormor!

/A


Kommentarer
Therese säger:

Deppigt =/ Men antar du har det bättre nu va?
Förstår dig, har oxå känt så här för längesen.. Det är hemskt..

Therese

2008-03-22 | 22:49:34
Bloggadress: http://tezz86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback