Back to reality

Ja, nu är man tillbaka i verkligheten. resan var alldeles för kort för att jag skulle bli nöjd, men man får verkligen inte allt man vill ha och en vecka duger gott.
Vad gjorde vi där nere nu då?
Ja, vi hade det så jäkla gôtt.
Solade, åt massa god mat, shoppade och bara var.
Vädret kunde inte ha blivit bättre, men som sagt, veckan kunde vart längre.

Nu har vi fått lite färg på oss och det känns rätt gôtt inför den kommande svenska sommaren.
Men innan det finns en hel del att beta av. Lite födelsedagar, bland annat min.
Massa jobb, kanske ska söka ett också.

men idag ska jag tvätta och städa innan jag börjar jobba. inte så lajbans men så är det när man vart borta.

Igår piercade jag mig äntligen också!
Jag som längtat sen sjuan eller nåt. wiieho ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback