Marcus namnsdag

Idag är en jobbig dag med ett stort dilemma!
Jag mår riktigt riktigt dåligt, halsen är helt förstörd och jag har knappt nån röst.
Jag vill och borde jobba, men det är svårt att jobba i affär och vara hes = /
Vi får se hur jag gör.

Ska fixa lite grejer innan jobbet idag. Marcus har namnsdag så något litet ska han allt få.
Han har det rätt jobbigt med pluggandet nu så.


Imorn blir det Örebro med persson, wiiie. det ska bli kul. det var många år sen sist!
Ska försöka hitta nåt snyggt att ha på mig  till hennes inflyttningsfest på lördag.
får väl se hur pigg jag kommer att vara på att springa på stan, men shopping orkar man alltid ; )


Nu har min ängel börjat dansen igen, det är kuuul.
Snart show och jag hatar att jag inte är pigg!
Jag behöver ju öva, öva övaaaaa.

Det hjälper ju inte att knarka massa vitaminer, blir aldrig frisk juu.



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback