Let's go out and dance

Tiden rinner verkligen i väg, och inte är det till någon nytta.
Jag bara jobbar och jobbar.
Hade förra veckan ledig men det känns inte som att jag hade det. suck.
Var i alla fall till Ullared och det bar roligt minsann = )

Sitter mest och längtar efter Grekland nu. Det ska bli så härligt.

Sen har jag kommit fram till att när jag ändå ska göra en namnändring så ordnar jag till mitt efternamn på samma gång. Det kostar visserligen 1500 att ändra efternamnet men det är det värt.

Idag är en riktigt tråkig dag.
Marcus jobbar 10-16 och jag 17.30-22.30. Vi hinner knappt ses = /

Kom inte in på kurserna jag sökte, är visserligen reserv så hoppet är inte helt ute.

Nu ska jag äta lite frukost sen blir det städtajm, vädret är ju perfekt för det.

Ciao

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback