lyckat ?

Efter jobbet igår blev det att svida om till lite finare grejer, ta påsen och knalla Till Carro.
Hemma hos Carro var det mysigt. Vi satt där och drack, pratade och skrattade.
Tjejen har förövrigt den snyggaste lägenheten + inredning jag sett.
Blir så avis på alla andras lägenheter jämt! Samtidigt som jag tycker att vi också har en fin.
Kvällen avslutades på statt vilket jag egentligen inte var sugen på men det var helt Ok. Mycket roligt folk.
Så kontentan av det så var det en väldigt lyckad kväll =)
men jag har lärt mig en läxa. Drick aldrig alkohol när man har migrän!
Jag fick den läxan idag när jag vaknade klockan tio pigg som en mört för att sedan anfallas av den värsta migrän attacken ever. Det slutade med att jag halvsov inne på toan och grät om vartannat och Marcus ringde och sjukanmälde mig. Kasst. Förlorar typ 14 timmars lön idag på en skitsak! morr.
Jag drack mig inte ens speciellt full igår så det beror inte på att jag var jättebakis eller något.

I alla fall så vaknade jag till vid fem efter diverse migrän kurer och jag har klarat mig bra tills nu, känner att den smyger på igen. Så ska nog kurera mig lite till och krypa ner i soffan. Dock själv. Marcus han är på jobbet. Han fick ta min sista timme också eftersom det var jag som skulle ha stängt idag.

Förövrigt bara 18dagar kvar tills Grekland nu! Det är ju bara två och en halv vecka! Wiiie.

Imorn jobbar jag till två, lovely, det händer inte ofta.
Efter det så ska jag till Karlskoga en sväng och träffa Jimmy över en fika.
Det var längesen jag träffade honom nu så det ska bli roligt.
Sen ska jag nog även hinna med att sola lite också, måste ju i alla fall vara ett uns brun innan Grekland, annars vet jag inte om jag vågar knalla runt där nere i shorts/klänning/kjol, kan ju skrämma livet ur de stackars grekerna när vi kommer som två spöken.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback