Wohoow

"070730 Det tog 16 minuter att sälja ut konserterna i Stockholm och Göteborg i fredags. Efter 45 minuter var samtliga svenska konserter slutsålda. Under helgen har också alla biljetter till konserten i Oslo den 28 november tagit slut. Nu är det klart att Kent kommer att göra ett antal extrakonserter. Nu på onsdag den 1 augusti kl 09.00 släpps biljetter till följande extrakonserter: "

18/11 Stockholm - Annexet
24/11 Göteborg - Lisebergshallen
29/11 Oslo - Sentrum Scene

 
Det meddelandet har jag levt på sedan jag inte fick några biljetter i Fredags så därför klev jag upp tidigt imorse.


"070801 I morse kl 09.00 släpptes biljetter till extrakonserter med Kent i Stockholm, Göteborg och Lund. Stockholm och Göteborg tog slut på 3 minuter och extrakonserten i Lund sålde slut på 16 minuter. Vi vill nu meddela att vi släpper biljetter till ytterliggare några extrakonserter imorgon bitti, torsdag den 2 augusti kl 09.00. Dessa extrakonserter är: "
19/11 Stockholm - Annexet
25/11 Göteborg - Lisebergshallen
9/12 Köpenhamn - KB Hallen

Hela turnéplanen ser ut så här:

November 2007
4 Helsingfors - House Of Culture
16 Stockholm - Annexet
17 Stockholm - Annexet
18 Stockholm - Annexet (extrakonsert)
19 Stockholm - Annexet (extrakonsert)
23 Göteborg - Lisebergshallen
24 Göteborg - Lisebergshallen (extrakonsert)
25 Göteborg - Lisebergshallen (extrakonsert)
28 Oslo - Sentrum Scene
29 Oslo - Sentrum Scene (extrakonsert)

December 2007
1 Trondheim - Spectrum
6 Lund - Olympen
7 Lund - Olympen (extrakonsert)
8 Köpenhamn - KB Hallen
12 Köpenhamn - KB Hallen (extrakonsert)



Klev upp tidigit för att hänga både på internet och telefonen inför extrasläppet av konsertbiljetter till Kent.
Redan en kvart innan nio imorse så var det minst 15minuters kö på ticnet.se.
Marcus mor och han satte sig då med varsin telefon i näven och tryckte på återuppringsningsknappen ända tills det slutade vara upptaget. 9.00 pricks så öppnade de och vi kom fram med en gång. Efter 3 minuter cirkus så var alla ståplatser slut redan så vi fick ta sitt. Men det struntar jag i, jag får i alla fall se dem!
Ibland kan jag allt lita på min tur.
Det sjuka är att de tar slut så fort och att de nu sätter in ännu fler extra konserter. Det är stort!

Kent, äntligen!


Sen tog vi bilen till Karlstad. Tänkte att jag skulle hitta en snygg bikini inför Greklandsresan.
Har letat hela sommaren efter en så jag trodde nog inte att jag skulle få tag på någon.
Men turen är verkligen på min sida idag. Hittade en överdel och en hel bikini. Skitfräscha. och till det nätta priset av 162.50:-(för alla tre delar tillsammans) Där snackar vi kap. och jag älskar dem!



Jag lever just nu på vetenskapen om att jag snart kommer befinna mig på mitt drömresemål med den jag älskar högst av alla. Det kommer bli så underbart att jag inte kan släppa tankarna ifrån det. Massa värme, kärlek och brunbrända kroppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback