Bruna ögon

Jag var tvungen att testa, jag har alltid avundas dem med bruna ögon och jag skulle så gärna vilja ha det själv. Man ser så fräsch ut med det! Så jag klickade hem ett par colorblends brown från www.fargadelinser.se och igår kom de i brevlådan. Riktigt roligt och enkelt faktiskt. Blir en stor förändring. Dock har jag lite svårt att anpassa mig med dom, vetefan om det är ögona det är fel på eller linserna ; )


114636-117

Ursäkta bilden, jag är inte så piggelin och har precis kommit hem från jobbet.
Sliten och trött men man får ta mig som jag är = )

Kommentarer
pc säger:

Vågar jag i detta lägge säga att du har vackra blå ögon. I vilket fall som så har du det.

/PC

2007-12-29 | 19:38:09
Bloggadress: http://enbart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback