Degerfors har åter sorg i sina hjärtan.

Igår när jag satte mig här och skulle som vanligt läsa lite tidningar så möts jag av stora rubriker på min kära gamla hemorts nyhetssida, våran älskade fotbollshall Stora Halla stod i stora lågor och har brunnit ned till grunden. Efter bara nio år blev Degerfors av med något som de pratat om i evigheter innan den byggdes.
För min del gör det ont i hjärtat även om jag aldrig använder hallen för eget bruk, men tänk vad många minnen jag har därifrån. Vad många timmar jag spenderat i den hallen. Hur många fotbollsmatcher, cuper och liknande jag kikat på där under alla år. Inte nog med att våran största profil Gunnar Rydholm gick ur tiden för ett tag sedan och lämnade hela Degerfors och många andra i sorg, utan nu händer även detta. Hur ska lilla Degerfors återhämta sig efter allting?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback