Färdiiig!

Ja nu är klockan 10.36 och jag klassar mig själv som klar med uppgiften! Wiiieho. Nu ska jag bara få kritiken från M sen ikväll så ska jag ändra det han inte gillar och sådär. Alltid bra med någon annans kritiska ögon, själv så ser man inte de där småfelen man har gjort överallt.

Jag har nu alltså ganska lång tid på mig att göra mig iordning och sådär innan jag börjar jobba, det hade jag inte räknat med. Tror att jag börjar där jag avslutade igår, disken. Sen ska jag bädda och greja lite. Måste börja få upp adventsljusstakar och sådär snart också så kanske får börja göra i ordning för det också. Vi får se hur mycket som hinns med, jag har ju inte hela dagen på mig = )

Ha en fin dag allihopa!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback