Jag kan allt!

Jag har varit ledig lördag till måndag ändå så känns det inte som att jag har hunnit med något. Visserligen så har det mest varit shopping i både Örebro och Karlstad och det tar ju sin tid, och i söndags julbakade jag med mamsen så det kanske inte är så konstigt. Vad jag egentligen vill ha fram är att julstöket här hemma tar såå lång tid. Har hunnit få upp ljusstaker och stjärnor i alla fönster men det är också det enda. Får ta lite i taget i och med att jag jobbar resten av veckan. Jag har precis ätit lite mat som M hade gjort till mig igår, sparade till idag istället, och nu blir det att sminka sig lite och sen är det jobb till åtta som gäller. Ikväll ska jag vika tvätt och titta på Desperate Housewives. haha, hatade serien från början men ju mer jag tittar desto mer fastnar jag. den är ju klockren : )

Blev förbannad på skrivaren som inte vill funka i vista och vips, nu funkar den! (efter ett par timmars pust, stön, svordommar och slit)
Jag kan allt ; )


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback