Önskar

usch vad jag önskar att allt var sådär enkelt som det var när man gick i skolan. Eller ja, tiden var ju svår såklart, utan tvekan. men man hade sin trygghet och alla underbara vänner där. Nu ska man slita på ett jobb och med en lägenhet och aldrig ha tid eller ork till något annat. Jag vill inte vara vuxen.
Jag skulle vilja ha ett jobb där jag fick använda mina egna kläder, allt jag köper hänger jag in i garderoben på en gång och sen samlas det bara damm på dem. Jag går alltid runt i jobbets röda skjorta och gråa byxor eller mjukiskläder/pyjamas. Jag vill känna mig fin någon gång. Jag vill kunna använda massa fina kläder om dagarna, jag vill kunna inspireras av andras stilar men nu känns det bara onödigt att slänga ut pengar på något som ska hänga och samla damm.


Jag har klickat hem en julklapp till M, troligtvis hinner den kanske inte komma till jul, men han fyller år i början av januari så då får han den då istället i så fall. wiie, blev så glad när jag hittade den, han har tjatat om denna i flera år. hihi, kan ju tyvärr inte skriva eller visa vad det är, man vet aldrig om han snokar ; )

Vi sa att vi skulle köpa något litet till varann i år och sen köpa en tv ihop. Jag hatar mig själv... jag har... sju saker till honom, kanske åtta om det jag skrev innan hinner komma. Tre av sakerna gör jag till ett paket. men ändå, haha. Jag är köpgalen, älskar att ge bort julklappar =D men nu får jag inte köpa mer till honom!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback