Tisdag

Idag var jag trött när jag försökte gå upp halv nio så jag kom ur sängen vid tio istället. Försökte hålla mig vaken tills M kom hem efter träningen igår men jag tvärslocknade framför vänner i sängen : ( Men man blir trött av att springa på stan och shoppa sen var dansen otroligt jobbig och svettig igår så det är inte så konstigt egentligen.

Idag ska jag försöka att städa upp lite här hemma och få upp lite julsaker. I alla fall gardiner i köket och sovrummet och sedan alla ljusstakar och sjärnor i alla 6 fönster. Köpte två nya på lagerhouse igår, ska fota dem och lägga in senare när jag fått upp dem i fönstret. De är inte världens snyggaste men passar verkligen in i färgtemat vi redan har i vardagsrummet. Köpte även ett jul te på lagerhouse som luktar så fruktansvärt gott så det har jag tänkt lägga i en liten ljusstake som jag köpte så ska det lukta massa gott här hemma sen. wiiie : )


usch nu har jag börjat ångra att jag klippte av mig håret för ett tag sen. Jag vill ju egentligen ha långt hår. Jag trivs i det korta också men det går inte att göra något roligt med det. Skulle ha klippt lugg istället för att klippa av allt. Meen det växer ut igen, så småningom ;)


Nu äre dags för julstök!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback