Uppe innan tuppen.

Ja idag var jag allt uppe innan tuppen, det är inte vanligt när det gäller otroligt morgontrötta mig.
Jag knallade upp 05.50. Varför? För att smyga upp och göra frukost och M som stod i duschen då. Klockan 8.15 har han tenta och jag var snäll att göra en riktigt brakfrukost till honom så att han kan koncentrera sig ordentligt, sen skjutsade jag honom till bussen eftersom det regnar en massa ute.
Ibland är jag allt en bra flickvän = )

Nu sitter jag här och lyssnar på rixfm, ska precis sätta tänderna i min stora slutuppgift igen. Idag känns det bra faktiskt, jag tror att jag hinner klart och att det kommer bli bra.
Jobbar 13-20 idag, sen blir det hem och finputsa på det sista i uppgiften och M ska få kolla igenom den och kritisera lite. Sen blir det väl att titta med ett halvt öga på Idol finalen också.
Jag vill att Marie ska vinna. Jag älskar Amanda och har gjort det sedan första gången hon var med på auditionen, därför vill jag inte att hon ska vinna. Hon kommer komma så mycket längre utan att vinna Idol, det vore inte bra för henne att stå som etta.


Nej dags att börja med min uppgift nu och inte fastna på bloggarna som vanligt...

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback