Viktväktarna

Vi diskuterade ämnet viktväktarna imorse när vi låg och försökte vakna till. Jag tror att det kan vara en bra grej för mig och min onda mage. Jag behöver inte gå ned i vikt, men däremot äta betydligt mycket bättre kost och mindre fett. Jag orkar inte hetsa som alla andra och vill kunna unna mig det jag vill. Därför gillar jag hela grejen med viktväktarna. men tar de med någon som är en smalis som jag?

Måste börja träna också, det måste jag verkligen, för mitt eget välbefinnande och självförtroende.
Vart tog egentligen den gamla sportiga Anna vägen?
Usch vad jag tjötar om att jag måste träna, kanske bättre om jag gjorde det istället för att bara tjata om det.
Det värsta är att jag nu kommer få trängas med alla som har haft som nyårslöfte att bli en bättre människa. SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback