Wohooow, glatt besked

Jajjemen, jag hade räknat med dålig lön men när jag öppnade lönespecen så såg den väldigt vacker ut, funderar på att rama in den : ) Har mått lite dåligt över det där med pengar senaste tiden, då många pengar gått till julklappar och sådär. M fyller också i början av Januari och hans present går på en tusing ungefär. Men nu ska det alltså ordna sig utan problem. Till och med elräkningen känns bra nu. = D

För övrigt är det rush på jobbet nu med massa folk som handlar. jag blir så trött på människor ibland. Men många har fått mig att le idag och det värmer nu i kylan.


Nu ska jag slå in M's julklappar, passar på när han jobbar, ska hämta honom efter tio sen. Ska även slänga in några mackor i ugnen med champinjon stuvning på, mmmm, har varit sugen på det ett tag nu så det blir en fin kvällmiddag det.


Ciao ciao!



oooh, vi har äntligen fått upp julegranen idag! Den blev riktigt fin. Lila och silver. Lägger upp en bild så småningom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback