Maxi fest

Hade så sjuukt roligt i Lördags!
Började med att jag jobbade från elva till halv sju.
Vicki och jag gick och längtade till kvällen.
Hem fort och duscha och greja lite.
Sen kom Ylva, Linn och Linda hem till mig och Marcus.
Sen dök även Vicki in. Vi gjorde henne i ordning och sen knallade vi till Mia.
Där var redan ett härligt gäng med folk! Synd bara att Anki inte kom.
Jag har inte haft så roligt sedan studenten för att vara helt ärlig.
Detta måste vi verkligen göra om! = )
Vi kom aldrig ens till mastis som det var tänkt utan det blev helt och hållet en hemma fest.

Mycket sjuka grejer och skratt den kvällen.
Och sen när det var dags att bege sig hemåt så var det bara hundra meter, så jäkla gôtt =)
Annars brukar vi ju oftast vara ute i Karlskoga och då blir det alltid vänta på bussen till Degerfors och sova där. men nu var det bara att knalla hundra meter till våran stora goa säng. Jag somnade gott.

Kvällen resulterade i 142 snygga bilder plus två filmer :)
En på Stefan när han har huggit tag i en mick från singstar och sjunger till någon låt på stereon, och den andra på Tonys snygga dancemoves : )
 
aah, så jäkla lyckad kväll. Helt lagomt berusad och pigg dan efter. (Jag jobbade på söndagen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback