När lilla Anna var förkyld.

heart

Blää. Jag är sjuk.
Eller, idag är jag bättre.
I Tisdags gick jag hem tre timmar för tidigt
från jobbet. Jag mådde inte bra.
Nös, näsan rann och halsen värkte.
Stannade hemma igår med.
Idag är jag ledig.
Imorn orkar jag nog jobba.
Sen är jag ledig hela helgen +Måndag.


Åker till Huvudstaden på Lördag!
Jag längtar sååå.
Det blir först shopping en stund.
sen 15.30 RentGöta Lejon.
Efter det blir det lite shopping igen kan jag tänka mig.
Senare på kvällen blirjag bjuden på middag.
Vi stannar över på hotell över natten, så på söndag vankas det ännu mera shopping!


Idag blir det fika med Persson. Sen ska jag och mamma åka och leta efter ett par dansbyxor.
Fick ett par i julklapp som var på tok förstora, typ 10cm i midjan för stora. Jag tror att de var felmärkta, för det var ett par small och det brukar passa. Så ska se om de fått in några nya nu. När vi lämnade tillbaka dem så fanns det inga. Sen ska jag hem och mysa med mina kissemissar! Jag kommer inte ens ihåg när jag var där senast. tror det börjar närma sig en månad sen nu. Det var nog vecka 2, första dans lektionen vi hade. usch, jag är så saknig.


Igår kväll kom jag fram till vad bra vi har det du och jag.
Du är min man, min älskade!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback