R E N T!

Jag stannade hemma i Fredags från jobbet också, orkade knappt hämta tidningen på förmiddagen.
Marcus åkte på att jobba till halv åtta istället för mig, så jag låg hemma ensam och bara tog igen mig lite.


I Lördags var det till att knalla upp 5! Halv 7 skulle vi åka till Sthlm och jag hade inte packat nåt. men jag hann i tid så = ) Vi började dagen med lite shopping. Hittade faktiskt inte så mycket vettigt.

Sen halv fyra så började RENT, som jag längtat så efter. Jag är lite sur över att man faktiskt inte fick fotografera så något bildminne har jag inte med mig hem. Förutom allt i huvudet då.
Musikalen var kanon! Bengtzing var dock inte med, men det var nog lika bra ändå.
Går och tänker på musikalen hela dagarna nu, och har alla låtar på huvudet.
Den tåls att ses igen =)


Igår knallade jag och Marcus lite på stan här hemma och jag kom hem med tre par snygga jeans för sammanlagt 900:-, snacka kap minsann! = ) Jag är nöjd. Hittar aldrig, aldrig några jeans annars.

Sen var jag på dansen och det var så j-kla kul! =)


Idag ska jag faktiskt jobba, känns lite knasigt. Har inte jobbat sen förra tisdagen då jag fick gå hem för att jag var sjuk. Känner mig inte så piggelin än, men jobba kan jag. Måste få nåt vettigt gjort annars blir jag nog aldrig helt pigg heller för den delen.
Ska väl försöka få lite ordning här hemma också.
Känns som att det är alldeles för många sura miner just nu och det är inte vad jag orkar med eller vill.
Och så ska jag färga håret, har väl ungefär 3cm utväxt nu och det är inte så snyggt.
Jag vill egentligen göra det ljust, men det får bli mörkt igen efter allas tjôt!


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback