It's your day today!





Ett stort Grattis till min älskade som firar sin 21a födelsedag idag!blommor
Han börjar bli gammal som han själv sa. tsss.
Var en snäll flickvän/sambo och knallade upp för att skjutsa honom till bussen för en timme sen.
Visst är jag snäll =)





Ska jobba 12.30-17.00.
Sen kommer Han hem
antingen 17.00 eller 18.00.
Jag hoppas på det sistnämda så att jag hinner förbereda lite här hemma inför födelsedagsfirandet.
Ska köpa lite blommor och bakelser med ett ljus i =) <3





ballonger




Och nu ska jag faktiskt hoppa upp på min träningscykel
och cykla en mil!
Har legat på latsidan alldeles för länge nu,
f e m dagar i veckan ska jag allt försöka hinna med!
Också lite styrka på det också.
Måste försöka bli lite fit nu faktiskt.
Kommer tjockna till annars.












/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback