Jag vet inte vad jag vill bli när jag blir stor!

öppethus

Usch. Borås högskola, textilhögskola har öppet his 27-28 Januari. Jag vill dit, men jobbar hela helgen, morr.
Jag skulle vilja kika runt och se om det är något för mig, för troligtvis ska jag börja en distanskurs där.
Ska maila läraren idag och höra efter lite hur det funkar osv, osv.

Men jag är rädd att jag hamnar fel. Det kanske inte alls är det jag är menad att bli?
Jag vill inte bli stor, för jag vet inte vad jag vill göra!

Det finns ett program på två år. En butikschefs utbildning som lät väldigt intressant.
Men samtidigt så är jag inne på hälsa, kost och sådant också.
Jag tror att det är svårt att göra sig nåt på, men ändå.
Ska man läsa det man tror finns jobb i eller det man är intresserad av?


iiih. jag vet inte vad jag vill.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback