Snöö

Snöö
Ja då har det äntligen kommer lite snö, men varför?
Nu är ju redan jul och alltid förbi, nu är det inget roligt med snö längre. Dessutom regnade det igår så det mesta försvann och nu är det bara slaskigt och halkigt. Däremot har jag saknat snön, vill åka skidskor och pulka och ha det sådär mysigt. men nu har inte gubben lov längre så det finns ingen tid för det ändå.
nu i helgen åker julen ut här hemma också. Inte för att jag har sån stor lust att städa och greja, men det måste bli en rejäl storstädning nu asså!
Men jobbet kallar om en och en halvtimme så hinner bara börja lite. Får ta resten imorn och på Måndag.
På måndag ska jag även ringa gyn igen och avboka. Jag vägrar gå dit, speciellt till en gubbe som Jenny sa var helt dum i huvudet. hihi, så nu är det överstökat.
Så blir det lite shopping i Karlstad på måndag också. Ska bli mysigt.

/Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback