Blivande pluggis?


Jag har sökt två distanskurser, jag hittade äntligen något som passade mig.
Jag efteranmälde mig nu till hösten.
Jag tror verkligen inte att jag har chans att komma in på så kort tid men jag hoppas innerligt på att jag för en gångs skull har turen på min sida.

Igår var värsta dagen någonsin på jobbet. Jag ville bara skita i allt och gå hem.

Nu har jag en veckas semester, och den började på bästa tänkbara sätt.
Vi bokade resa till grekland! Wooohow.
Åker 30 augusti och kommer hem igen den 7e september!
kan inte bli underbart =)


Nej nu ska jag mysa lite med kissarna och föräldrarna framför Ernst en stund innan Marcus kommer och vi ska fara hemåt igen för att kanske ta en drink eller två.

FÖR NU ÄR DET SEMESTER =) Då skall alkoholen flöda

/A

Kommentarer
elin säger:

guuuva roligt med resan ! :)
jag vill också komma iväg !
fy tusan va fubbit !
:)
Krams*

2007-07-31 | 15:09:57
Bloggadress: http://pepplas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback