so sorry

I'm so sorry Elin, jag ska bättra mig med uppdaterandet här :D

men det händer inte mycket i mitt liv inte.
För det mesta är jag på jobbet och sliter rumpan av mig,
annars ligger jag framför tvn och myser.

Förra helgen var det dock drinkfest på schemat.
Med en massa goa tjejer, fulla blev vi allihopa och vi hade en helt sjuk kväll som avslutades på Nöjes i Karlstad.
Tack till alla som var med!
kan faktiskt inte återberätta, det hände mycket sjuk.
Men några höjdpunkter
- Gratis tåg (smet från konduktören)
- Allsång på Arena, trubaduren överlät sången till oss och all tittade på oss istället för honom. Vakterna ville sedan inte att vi skulle gå för det var vi som lockade dit folk
- Killen som hängde efter Linda hela kvällen. Hon är för snäll och struntar inte bara i honom utan ska förklara för honom att det är smartast att stöta på nån annan för hon ville inte med honom hem.
- Vimmel fotografen.

Sen en massa massa mer.
Jag har världens underbaraste pojkvän i alla fall. Bara så att jag skulle kunna hänga med tjejerna så jobbade han till 22.30 åt mig. och inte bara det, han satte sig även i bilen och hämtade oss vid två i Karlstad.
Jag har lite att återgälda till honom.
You're the greatest!

Nu i Fredag så grillade vi lite här. och det var ingen större skräll att det började ösregna. Grillat blev det och ute satt vi.
Dock kunde inte mina pinglor Lena, Linda eller jenny komma.
men däremot fick jag min älskade, älskade "lillasyster" Elin att besöka oss.
Det var trevligt.

Men det resulterade i att jag nu är sjuk.
fick knalla hem från jobbet tidigare.
Har halvsovit hela dagen och när jag vaknade vid halv sju så hade jag världens feber, som just nu åker berg och dalbana upp och ner.
Marcus jobbar till halv elva så jag får klara mig själv :/
Är sjukanmäld imorgon med och han jobbar så jag får roa mig med skvaller och tv imorgon tror jag.

Ciao ciao.

Kommentarer
Elin säger:

Bra annapanna ! äntligen lite uppdatering! :)

2007-07-13 | 08:10:39
Bloggadress: http://pepplas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback