Jag har en lång väg kvar.

Har precis varit ute på vad som skulle bli en löptur, men konditionen och astman sa nej, gick i en halvtimme ungefär med några jogginslag. Jag insåg att jag faktiskt började på minus, det kommer bli en lång väg för mig, en lång och mycket hård väg om jag ska få bättre kondition och kunna kontrollera astman.
Men jag ska komma dit, det ska jag.
Jag får alltid skavsår, jag hatar det! Får snart gå med plåster på hälarna dygnet runt.
Har nyss avslutat mitt styrketräningspass också.

Nu ska jag ta itu med disken och lite städning innan jag hoppas in i duschen för att sedan möta upp Elin på stan för en lunch och lite sko tittning = )

Efter det blir det Karlstad med M, för ännu lite shopping. Jag vill ha snygga sommarkläder nu!
(jag vill även vara sådär snyggt solbränd istället för genomskinlig som jag är nu)


Efter Karlstad så får jag se hur mycket jag orkar men jag måste egentligen hinna med en halvtimmes jogging/gång igen eftersom jag missade förra veckan.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback