Be good for goodness sake.


Idag ska jag åka hem till mina kissemissar och gosa innan jobbet.
Börjar tre så det ska hinnas.
Ska även hinnas med att sola en liten stund, kan inte åka till Portugal och vara genomskinligt vit som jag är nu!
Dessutom behöver min hud sola, den är helt förstörd av vintern.


Fick en ny t-shirt på jobbet häromdagen, insåg igår att den gav mig världens eksem och utslag på halsen =/
Så jag måste nog slänga den i tvätten innan jag kan använda den nåt mer. Äckligt. Kliar som bara den.


Så mycket annat har jag faktiskt inte att säga just nu mer än att halsen börjar bli bättre.
Även om rösten skär sig hela tiden så att det låter som jag är i målbrottet så folk skrattar åt mig på jobbet, men det bjuder jag på :)


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback