Halsont


Den 7e April drar vi till Portugal och kommer hem den 14e, ska bli så underbart! wiiieooo.
Jag längtar nåt så grymt mycket så det finns inte ord för det.
Det ska bli varmt och gott och jag ska bara trivas och ha't så jädra gôtt där.


Idag är jag ledig, men jag vaknade av klockan halv sju.
Gick upp och skjutsade Marcus till stationen och nu väntar jag på att klockan ska bli åtta.
Klockan åtta ska jag börja ringa vårdcentralen och försöka få en tid idag.
har haft ont i halsen sen tisdags eller onsdags och det gör så fruktansvärt ont att jag knappt sovit inatt.
De flesta tror att jag har halsfluss, och jag vet inte, har aldrig haft det, men det är det säkert.
Får jag ingen tid här i dag så ringer jag Karlskoga för jag pallar inte detta mer alltså!

Så idag blir det ingen dans=/
Kanske åker och tittar lite bara.
Får väl se hur det blir med vårdcentralen och sådär först.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback