vila [!]

Ja, som vanligt så kunde de inte göra något åt min hals.
Utan jag skulle ta ipren om det blev för jobbigt och sen vila, absolut inte träna eller något.
Gaah jag blir tokig. denna gången trodde jag verkligen att det var halsfluss, men icke.
Det var nån annan elak bacillusk som pencillin inte biter på.
Så jag får bita ihop och se glad ut ändå eftersom det bara är att vänta ut det. suck.


Usch, vårt element är helknasigt och jag blir livrädd när det sätter igång och knasar sig ännu mer =S
Får nog kanske gå ner och knacka på hos hyresvärdarna.
För jag vaknade imorse av att det lät som att hela elementet läckte ut all olja/vatten.
Och så var nog fallet, men det rann nog ut ner i pannan eller nåt för det är inget i lägenheten i alla fall.


iiih, jag längtar till Portugal!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback