Yesterday

Jag hade en riktigt dålig dag igår.
Somnade iaf gott tillslut i hans famn, det kändes tryggt.

Idag är en mycket bättre dag.
Mådde inte hundra procentigt när jag vaknade utan hade en huvudvärk som hette duga.
Men jag knallade till apoteket vid ett tiden och hämtade ut lite grejer och köpte mig eeze och sen tog jag mig en långpromenad.
Det är helt underbart ute, om jag inte skulle jobba halv fem sen så skulle jag ta och knalla ut till skärgården och bara sätta mig. Fanken vad gôtt det hade varit. Tagit med en bra bok eller något.

Nu är det verkligen vår i luften och jag älskar det! Det enda som saknades på min promenad idag var min älskades sällskap, det hade vart mysigt. men det får bli en annan dag när vi är hemma samtidigt och vädret är lika underbart.

och om två månader fyller jag år ; ) hehe.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback