5.18

Ja, 5.18 var den tiden jag vaknade idag, en lördags morgon. suck.
Det var nån/något som bankade nåt fruktansvärt utanför och när jag kikade efter så såg jag ingenting.
Det var inte lätt att somna om och jag kanske somna om en timme eller nåt. Sen skulle han upp och jobba mitt pass från 8-15. Själv ska jag dansa mellan 10-14. Jag är inte såå pigg på det men ska det bli en show värd att se så har vi verkligen mycket att slipa på idag.

Sen ska jag hem och byta lite kläder sen hämtar jag gubben på jobbet och åker till Karlstads flygplats för att hämta hem två brownies, min mamma och Pirkko.

Sen är det tänkt att jag ska/vill se eurovision men jag tror nog att jag kommer somna.

Imorn är det show och fullt upp hela dagen också.

Gaah I need some time off!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback