Älskade ledighet

Owiiie, Lars Winnerbäck, turné, 5/12 conventum Örebro. I will be there!

Idag är jag glad, för jag ska inte jobba förrän på tisdag. wiie, hela f e m dagars ledighet väntar mig nu. det kan knappast bli bättre.
Vad jag ska hitta på är en annan fråga, idag tar jag nog bilen till Degerfors en sväng.
Annars ska jag bara njuuta av den sällsynta flerdagarsledigheten.

Fick mitt sommarschema igår, fiifan. Mycket 22.30 blev det, men men. Får se när Marcus får sitt också så vi kan jämföra. Jag hade en långhelg ledigt, kanske kan bli västkusten då eller nåt, måste som sagt hinna med gotland också!

Jag är så jäkla sugen på att åka nånstans. Egypten, Grekland, vartsomhelst där det är lite värme och sol!
men, det får vänta I guess.

Måste börja spara till ny dator också :S bläääh.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback