Black&White


Sicka sjuka och underbara arbetskamrater jag har ändå, jag älskar dem!
Efter mötet igår så drog vi oss vidare till Mastmagasinet där det vankades mycket god mat.
Jag ångrar att jag inte tog en fiskrätt men Black&White som jag tog var underbart gott det med.
Till efterrätt så tog jag och Jessica en varsin så att vi kunde dela, jag tog nån vitchoklad grejs med hallonsås av nåt slag och hon glass med hjortronsylt. det var såå mumsigt! Vi orkade dock inte äta upp efterrätten, men ska det va så ska det = )


För övrigt så fyllde vi 4,5 år igår, vilket inte nämdes nåt speciellt.


Ikväll ska jag göra min första stängning ensam, får väl se hur det går med två newbees i kassan.
Jessica har redan ringt och bett om ursäkt för schemat osv. vi får se hur det går.
Vad vore livet utan lite utmaningar? ; )
Jag tror vi får det att funka bra. Det jobbiga är bara att det bara är jag som kan scanningen efter klockan nio, så det kan bli kaos om det är mycket avstämningar. men det får jag lösa då.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback