inget speciellt

Jag är supernöjd med tisdagen faktiskt.
Andreas och Sarah skötte sig tokbra och allt flöt på som sig skulle.
Andreas hjälpte mig även i scanningen lite grann så jag hann med det som skulle göra och så.
Sen så hängde sig datorn när jag var mitt uppe i tömningen så jag fick slå en pling tilL Maria efter fem minuters hoppfull väntning att datorn skulle komma igång igen. När i pratar med varann så gör den så klart det, så hade jag bara väntat i två minuter till, morr ; )
men det krånglade i alla fall tydligen för jag fick inga pengar alls av en kassa, men det ordnade de igår så.
Jag är nöjd med stängningen faktiskt, och vakten tyckte jag var snabb för att ha varit första gången.


Jag måste vända min nedåtgående trend nu alltså, jag kan inte sova till tio-elva varje dag! Det funkar ju inte. Halva dagen är ju redan borta då. suck, jag blir så trött på mig själv. Varför måste jag vara så lat och morgontrött?
Det finns säkert en massa saker jag skulle kunna få gjort om jag bara masade mig upp vid åtta eller nåt.
Det spelar nog ingen roll för jag är nog lika trött om dagarna ändå så jag tror inte att det gör nån skillnad egentligen.
Idag börjar jag halv fem så idag hinner jag nog få nåt vettigt gjort.
Ska träna idag, wiiie. Måste verkligen komma igång med det.
Inatt fantiserade jag lite om gym faktiskt, jag är så sugen på att gå dit igen.
Man känner sig så otroligt nöjd efter ett riktigt styrke pass, och sen springa lite på löpbandet. ååh, det är så härligt!
men ibland är vägen dit så lång . . .
Hursomhelst så lägger jag ner det där med svettiga gym över sommaren i alla fall och försöker masa mig dit till hösten istället! För vem vill svettas där i sommar när det finns så mycket bättre saker man kan ägna sig åt?


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback