Bravader.

Var verkligen toktrött igår. Det var kanske inte så konstigt efter en hel arbetsvecka.
I fredags så var M ute i Karlstad och jag bowlade med Elin och ett par till här i Kristinehamn, det var kul.
Ingen av oss tjejer var speciellt bra och det gjorde det hela bara bättre. Jag spelar aldrig för att vinna utan för att ha kul. Hyr klyschigt det än är så är det sant. Bara om jag spelar med M vill jag vinna, men det är bara för att han är så dålig förlorare ; )
Sen satt jag och Elin på bowlingen och hon drinkade på medans jag höll mig till cola. Vi hade jätte trevligt, gillar verkligen att vi har börjat umgås igen, har saknat henne de här åren utan henne. Hon är ju trotsallt tre år yngre men i huvudet och sättet så är hon flera mil före mig.
Och hon är så underbar den där tösen att hon stannade kvar bara för att hålla mig sällskap till Karlstad på natten när jag skulle hämta hem M igen. 
Det blev en lång natt, skulle ha hämtat honom två men vi bestämde oss för ett istället och tur var det. Det ösregnade och jag körde i snitt 70km/h till Karlstad, där man annars ligger i 110. Inget ideal väder att köra i mitt i natten direkt. Sen körde vi genom Karlskoga vidare till Degerfors för att lämna av Elin och sen vidare hem, så vi var inte hemma förrän tre cirkus. Så det var också en anledning till att jag var trött.
Resan började ju så otroligt bra också, vi han kanske köra 200m hemifrån då vi möter en bil som fick vattenplaning precis framför oss i motgående filen, han snurrade cirkus tre varv. Ingen rolig syn när jag visste vad som väntade mig efter vägen. Har fått vattenplaning efter Karlstads vägen, men den gången gick det bra och jag fick kontroll snabbt igen, och då var det iaf mitt på dagen.


Vi hade tänkt gå ut på en runda igår jag och M men jag beslutade att det fick bli ett par drinkar hemma vid tvn med lite god mat istället. och jag är glad över det valet, det är alltid mysigast.

Idag har jag början till migrän och mensvärk, så underbart, inte.
och snart ska jag knalla till jobbet, för att vara där till halv tio. jippie.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback