Dagen

Ang. telefonsamtalet och ärendet. Det blev inte som vi tänkt med någonting men de vi pratade med var världens bästa och de ordnar allting på bästa sätt för oss just nu och det tackar vi mycket för. De var för gulliga mot oss verkligen. Det var verkligen den snabbaste Karlskoga tur jag tagit. Hämtade M vid stationen 17.05 och vi var hemma vid 18.20 och då hade vi stått på världens slöast McDonalds och även hunnit in på en pizzeria. Inte dåligt va ; )
Nej, ingen nyttig mat för att vara tisdag det inte men vi var vrålhungriga, jag ville ha McD och M ville ha pizza, därav två ställen.


Jag undrar om Nathalie ligger på BB just nu? <3

Nu blire tv, Ugly Betty/Äntligen hemma och sedan Desperate Housewives.

So long.

Skriv gärna en liten kommentar så jag vem du är som har läst min blogg = )

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback