kent!

Jag börjar med ett STORT grattis till Nathalie som i Fredags fick sin lilla Elias <3


Sen en sammfattning av helgen. Vi var trötta som få när vi klev på bussen i Örebro vid halv åtta. Vi fick åka hemifrån vid sex tiden = / Sen sov vi nästan hela vägen fram till Göteborg. Lämnade väskorna på hotellet för vi kunde inte checka in på en gång sen knallade vi på nordstan och stan en sväng. Marcus mådde inte bra så vi tog det mest lugnt och kikade. Vi åt jättegod mat på en mysig liten restaurant och sedan hade vi tokbråttom till konserten. Vi fick tag på en taxi strax efter en annan familj snott våran mitt framför näsan på oss. Det gjorde inte så mycket för den taxichauffören vi fick var helkul! och guud vad jag älskar göteborska! Vi hann i god tid till konserten i alla fall då den faktiskt började åtta och inte halv som det stod på biljetten.
Känslan när de började spela är obeskrivlig, jag kände så många känslor på en och samma gång. Nästan som en explosion. Jag ville skrika, jag ville gråta, adrenalinet bara rusade i mig. Lite besviken på en del låtval, det fanns en del jag hellre hade velat haft med, men vad gör det?! De är verkligen gudar i mina ögon och efter denna konsert så är de det bara mer. Tog massa bilder och spelade in lite videos med dem. Ska försöka få upp någon av dem här.

Nu har jag bråttom så kan inte skriva så mycket mer.
Jag borde åka till jobbet om lite mindre än en timme och jag har precis gått upp.
Sjukt trött efter helgen och hade önskat att jag hade vart ledig idag i alla fall.
Men det är extra pengar, och det behöver jag, eftersom dansen ändå är inställd idag.

soo long.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback