Letar äventyr!

Som vanligt borde jag verkligen plugga idag när jag är ledig från jobbet, men det finns så mycket annat som lockar idag. Vid elva tiden tar jag bilen över till Karlskoga för att uträtta ett ärende först och sedan möta upp min älskade Elin. Sen ska vi umgås hela dagen, och ikväll har vi dans. Lite mer motiverad till den idag faktiskt.

Den här veckan ska jag se till att ha råkul! Eftersom det sägs att tiden går fort när man ha kul och jag längtar något så grymt till helgen och vill att den ska vara här N U! ; )


Gaah, jag vill göra så mycket just nu!
Vi kollar runt lite på nya lägenheter. samtidigt som det är onödigt för vi vill kanske inte vara kvar i Sverige efter sommaren. Jag letar äventyr, jag vill unyttja min tid och ungdom innan allting är försent. Det är nu livet precis har börjat och jag vill inleda det med att se världen och skaffa nya erfarenheter.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback