Lördagsbestyr

Nu är M och spelar en match i ett nytt lag, sitter här hemma och håller tummarna för honom, han var nervös.
Sen ska jag bjussa honom på mat a´la Göte, det tror jag att han kommer gilla. =)
Kyckling med mozzarella och bacon. Har aldrig testat något liknande så det ska bli spännande.

Ikväll blir det partaj, det ska blir riktigt jäkla kul, trots att jag är mer sugen på hemma kväll, som vanligt.
Det blir med ett gäng från jobbet, gillar dessa människor skarpt alltså.

Nej, just nu håller jag på att ladda ner ducktales. Jag ÄLSKAR det! Det är sådant som jag alltid tittade på när jag var liten och skulle sova eller var sjuk. Det var höjdpunkten varje fredag när Disneydags gick och Ducktales var på! Wiiie vad glad jag blev när jag läste om det på Kims blogg! Tack så mycket för tipset!


/A

Kommentarer
Tobias säger:

Svar: jo såklart man får dåligt samvete men men :P

2007-11-10 | 16:06:42
Bloggadress: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback