Mycket att göra.

idag har jag mycket att göra och det är mycket annat som lockar mig.
Jag måste plugga och få klart min uppgift, har inlämning på fredag och denna uppgiften var mycket svårare än den förra. Vilket jag inte trodde. Förra uppgiften skulle göras i Illustrator, som jag aldrig tidigare använt mig av, denna ska göras i photoshop som jag brukar använda mig av men ändå så är denna mycket, mycket svårare.

Jobbar så himla mycket i veckan också så jag har bara idag och på Torsdag på mig att göra klart den.
Imorn jobbar jag 12-22.30 (inget jag ser fram emot direkt men kommer vara nöjd när dagen är över)
På Onsdag 15.30-22.15
Så jag har inte så mycket tid där emellan, på förmiddagen på onsdag så ska jag tydligen färga Marcus hår, har han bestämt, så då går det bort en massa tid där.
På Torsdag ska min bror ha kalas för han fyller år imorgon, och då försvinner det ett par värdefulla timmar där med.
Idag ska vi även hinna med att hälsa på Marcus föräldrar som varit i Portugal en vecka nu, och vore även bra om vi hann med att hälsa på hans farmor och farfar som varit i Portugal tre-fyra veckor.

Varför ska allt komma på en gång jämt? =S

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback