Snoooze

Idag snoozade jag en timme =S Det var inte bra för jag hade ställt klockan av en anledning. Blir så trött på mig själv ibland alltså. Skulle ha ringt två viktiga samtal idag men det får bara bli ett eftersom jag sov förbi telefontiden på den ena. MÅSTE ringa imorgon!
Andra samtalet handlar om mitt ärende i Karlskoga igår, innan jag mötte upp Elin. En sak som vi köpt som måste ändras, och det måste ske supersnabbt. Så trolígtvis blir det räser med bilen till Karlskoga direkt efter jobbet vid fem. Hämtar upp älsk vid stationen samtidigt då också så får vi skynda på sen.

Varför blir det alltid såhär för oss? När har något någonsin gått våran väg? morr.
Fast huvudsaken är egentligen att vi har varann  = )

Vi var tre stycken, av sju, på dansen igår. Helt värdelöst.
Hade kunnat umgåtts mer med Elin istället. Vi hade mysigt och åkte till hennes syster för en fika, hon och hennes kompisar hade bakat, yummie. Sen åkte vi till Elin och hon lagade supergod mat till mig. = )
Vi blev efter det akut chokladsugna båda två så vi åkte och handlade lite innan danslektionen, satt där i väntan på den och smaskade choklad =P
Älskar dig vännen <3


Nu ska jag duscha och greja lite, ringa det där samtalet och sen är det dags för jobb vid halv ett.

Ciao


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback