Trött

Usch, vaknade av en snabb hejdå puss vid nio, då jag borde ha gått upp, somnade dock om och kom upp vid tio. Jag är ingen morgon människa, det är jag verkligen inte, men jag hatar att sova bort halva dagarna. Idag börjar jag jobba ett också så idag blir det inget pluggande. Som alla andra dagar...

Jag har verkligen svårt att disciplinera mig själv till att plugga, men imorn så M Å S T E jag!
Är lite rädd att min dåliga självdisciplin kommer spegla av sig när vi nästa Fredag äntrar gymmet värld.
Kommer jag gå dit och vara duktig eller går jag bara dit när M drar mig med? Vi får väl se.
Ska verkligen försöka, det är ju något jag vill!


Idag är det sex månader kvar till min & Lindas födelsedag, onödig fakta, jag vet ; )
Om två veckor så firar vi 5 år ihop <3
Fast vi smygfirar den ju redan nästa helg. Shit vad jag längtar!
Kent!


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback