vardag

Denna veckan har varit helt underbar, om man bortser all tid jag varit på jobbet.
Marcus har inte varit i skolan mer än en timme i måndags och några timmar idag. Me like. Han har legat där bredvid mig och mornat sig med mig varje morgon istället för att jag har vaknat upp helt ensam i stora sängen.

Igår jobbade jag 8.30-14 istället för kvällspasset, lovely, Där efter tog vi oss en tur till Karlstad.
Marcus kollade jackor men kunde som vanligt inte bestämma sig = )
Jag fyndade tre julklappar, Elin, Jenny och min brors sambo Jessica är klara.
Det känns riktigt, riktigt bra alltså. Slipper man lägga ut alla pengar på julklappar samma månad liksom.
Jag hittade mig en go "tröja" på JC. kanske lägger in en bild senare, den var i alla fall mysig.

Idag ska jag plugga det sista, fast jag inte är det minsta sugen på det p.g.a. en jäkla huvudvärk jag har.
Men jag har inlämning imorn så det är väl lika bra att göra en sista ansträngning nu I guess.
Sen ska jag åka till mor och far. Mamma ville ha sällskap in till stan i Karlskoga för att köpa present till Daniel(brorsan) som fyllde 27 i Tisdags, och jag känner att det skulle vara trevligt att knalla en stund på stan med mamsen. Var längesen jag träffade dem nu. Blev bara en snabbis i fredags ju så det ska bli skönt att umgås lite med familjen.
Sen vid halv sex så hämtar jag älskling i Karlskoga, han tar bussen från skolan och dit sen åker vi på kalas hos bror.

Det är min dag det.

Idag färgade jag även håret på M, det blev riktigt mörkbrunt. Känns konstigt men han passade bra i det.
Ska se om vi slänger i några slingor senare ikväll också, hade inte riktigt tid med det nu i förmiddags.

Jag skulle verkligen vilja bli frisör. Dumma allergier!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback