Det är ett hårt liv

Ja, det kan man verkligen säga.
Upp tidigt och plugga är det som gäller framöver.
Började lite idag trots att jag har världens huvudvärk och känner mig hängig.
Det var inte lätt inte, märks att det var ett par år sedan sist. Har verkligen ingen ro alls att sitta still och bara läsa.
Tror att jag får ta och bege mig till biblioteket och sätta mig där istället imorgon, det finns ju så mycket annat som man kan hitta på här hemma istället för att läsa.
Och även om jag faktiskt försökte läsa en massa så fattade jag ingenting i alla fall för tankarna flög iväg på annat håll hela tiden.
Måste se till att få ro nu så att jag kan plugga.
Ena boken är verkligen inte rolig 486 sidor på Engelska och jag är inte direkt världsbäst på det.
Så det kommer bli kämpigt värre faktiskt =S

Samtidigt så ska man orka med att gå till jobbet och göra massa sysslor här hemma.
Tror inte att det är så svårt egentligen men nu är jag ju tre veckor efter alla andra.

Har i alla fall klickat i väg ett mail till Karlstads universitet. ska se om jag kan få göra tentan där istället.
Annars blir det knasigt hur allt ska lösa sig med resan dit osv.
Så nu håller vi alla tummarna och hoppas här va? ; )

På Torsdag är det dags för läkarbesök igen, jag hoppas att vi kommer att komma fram till något denna gången.
Jobbigt att gå dit en massa gånger och göra massa läskiga undersökningar och ändå inte veta varför magen gör så ont ibland.

Fredag är jag ledig =) Eller ja, från jobbet i alla fall. Får väl se till att plugga igen en massa då också.

Jag hoppas den där j'vla datorn kommer snart också!
Så att jag kan sätta i gång med den andra kursen. Det är lite panik med den nu känner jag.


Nej, nu är det dags att promenixa upp till jobbet.

/A

image43

Kommentarer
Darkalith säger:

hihi, är det den nya plugg-looken på bilden där ;)
Kom ihåg att det är bara att ringa Magnus Dator-support om något dummar sig med nya datorn sen :D

2007-10-03 | 02:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback